And so it is...

Monday, May 9, 2011

Dogtor Bloodyfool Lagi Sekor - Meh Report Kat MMC/KKM Meh!





Nota: Artikel di bawah ni adalah daripada blog Doktor Miki Mos kat atas... yang nampak gayanya artikel tu telah di delete daripada blog tersebut, sebab mamatnya dah tahu dia akan kena belasah dan akan kecundang macam sial kut... Woi doktor quack dol, why bother? There's this thing called "public-cache" existed on the internet. Even if you delete the whole dang thing, including the blog itself... you're still gonna get fucked, man!


Semalam saya telah terima satu mesej dalam email saya yang mana dalam mesej yang dikirimkan itu si penghantar mesej meminta jasa baik saya untuk menjelaskan tentang Korset Premium Beautiful dan menjawab tuduhan- tuduhan yang dilemparkan terhadap produk ini oleh seseorang pada pandangan saya sangat anti dengan MLM (Multi Level Marketing).

Saya telah membuka website hamba Allah tersebut dan mendapati memang ada satu entri yang dibuat khusus untuk memburukkan produk Premium Beautiful. Entri saya kali ini tidak langsung niat untuk berdebat atau berperang dengan pemilik blog tersebut. Adalah menjadi hak beliau untuk tidak bersetuju dengan semua jenis MLM yang ada di dunia ini. Apa motif beliau berbuat demikian tak perlulah saya kaji kerana hanya akan membuang masa saya sahaja. Tetapi niat saya di sini hanyalah untuk menjelaskan tentang isu FIR yang pada saya beliau belum habis kaji lagi.
 
Di bawah ini saya ambil sedikit petikan kata-kata beliau dalam blog beliau tentang Premium Beautiful: 

(maaf kalau ada penggunaan kata yang kurang sopan oleh beliau - YES, FUCK U 2!)

Jadi FIR versi sains bomoh siam Hai-O yang ada dalam korset premium bloodyfool tu datang dari mana? Ada battery-pack letak kat belakang ke, bateri 9V macam yang korang masukkan dalam unit Smart-Tag tu ke, macam bateri AA masuk kamera digital tu ke, atau macam bateri yang diperlukan untuk menjana vibrator hebat kepunyaan si Joyah yang gersang dan kesunyian? What, where, how? Ada sumber plutonium kat dalam corset tu tak? Hai-O provide "portable fission reactor" dalam corset Premium Beautiful gitu?
 
Persoalan mendasar yang cuba beliau ketengahkan ialah bagaimana Korset Premium Beautiful dapat mengeluarkan gelombang FIR (Far Infrared). Jawapan saya adalah BIOCERAMIC.
 
Apa itu BIOCERAMIC?
Bio-ceramic adalah produk yang diperbuat daipada pelbagai campuran ceramic dengan mineral oxide seperti Silica Oxide (SiO2), Alluminium Oxide (Al2O2) dan banyak lagi. Campuran daripada material-material ini akan memancarkan gelombang FIR. Untuk menghasilkan pakaian kesihatan yang memancarkan FIR ini fabrik pada pakaian akan diimpregnasikan (impregnated) atau dalam bahasa mudahnya setiap urat benang akan disadurkan dengan bioceramic.
 
Terlalu banyak kajian antarabangsa termasuk negara Amerika Syarikat sendiri telah dibuat untuk mengkaji fungsi FIR pada pakaian yang diimpregnasikan (impregnated) dengan bioceramic. Antaranya yang boleh saya bagi contoh adalah :
 
 
Dan untuk bacan lebih lanjut silalah klik pada link website-website dibawah ini untuk memahami lebih lanjut tentang FIR pada pakaian.
 
 
Harap perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membantu para usahawan yang mempromosikan Premium Beautiful ini agar terus yakin dalam menjalankan perniagaan. Pesanan saya kepada semua , janganlah kita terlalu banyak membuat tuduhan apatah lagi memburuk-burukkan sesuatu yang kita sendiri belum pasti. Barangkali sesuatu /seseorang yang diburuk-burukkan itu bahkan lebih mulia di sisi Allah berbanding orang yang memburukkan itu. Ibarat kata-kata hikmah dari Ustaz saya "Janganlah kita menjadi Hakim yang tidak pernah dilantik".
 
Ibarat kata sorang ustaz kepada Aidid Mu'addib suatu masa dulu: "Janganlah jadi orang yang sepatutnya dihormati dan berjasa, tapi sebenarnya diri itu seorang munafiq, musuh dalam selimut masyarakat yang jadi lintah yang menghisap darah anak bangsa sendiri macam bangsat haramjadah wadefak tak tahu malu. Dan jugak, jangan jadi: harapkan pagar, pagar makan babi!" (kata ustaz kat aku dolu-dolu laaa....)

___________________________________________________

Aidid Mu'addib Menjawab Balik Kepada Doktor-Quack Pasal Artikel "Menjawab Aidid Tentang Premium Bloodyfool" Hai-O Yang Ada Far Infrared Kelentongan Bagai Nak Rak Gilabab Macam Cipan Poyo Tuuuu... Pheewww!

Aiyoyo amma! Aiyoooo appa! Gilos dowh! Ini ke kerja doktor sekarang neh? Buat MLM - buat skim piramid berproduk Hai-O, jual benda merapu corset useless haramjadah untuk pegi melancap... sori, melancung... wadefaaaaak? Dalam artikel kat atas, korang perasan tak benda statement ni?

Apa itu BIOCERAMIC?
Bio-ceramic adalah produk yang diperbuat daipada pelbagai campuran ceramic dengan mineral oxide seperti Silica Oxide (SiO2), Alluminium Oxide (Al2O2) dan banyak lagi. Campuran daripada material-material ini akan memancarkan gelombang FIR. Untuk menghasilkan pakaian kesihatan yang memancarkan FIR ini fabrik pada pakaian akan diimpregnasikan (impregnated) atau dalam bahasa mudahnya setiap urat benang akan disadurkan dengan bioceramic.

HAHAHAHAHAHA! HIK! Ini kelentongan apek Hai-O yang selalunya boleh makan pada mat rempit dan mala'un yang tak sekolah aje wei - tapi dalam kes ni - ini doktor bertauliah ni weh hoi... eh! iye ke doktor bertauliah? Siyes... doktor neh? HAHAHAHAHA! Doktor badut seh! Korang tahu tak apa yang sebenarnya berlaku kat promosi skim piramid Hai-O yang ditelan bulat-bulat oleh doktor-quack ni? Dia orang cuba menggunakan konsep BIOCERAMIC sebagai aplikasi dalam bidang medikal, mahu kasi produk corset useless tu nampak gah - sedangkan aplikasi BIOCERAMIC MATERIAL itu sendiri maknanya lain. Like always, banyak syarikat MLM suka menggunakan terma-terma yang berbau medikal sebegini, walaupun produk yang dipasarkan itu sebenarnya takde aplikasi dalam topik yang digahkan tu pun.
___________________________________________________

From Wiki...

Bioceramics and bioglasses are ceramic materials that are biocompatible. Bioceramics are an important subset of biomaterials. Bioceramics range in biocompatibility from the ceramic oxides, which are inert in the body, to the other extreme of resorbable materials, which are eventually replaced by the materials which they were used to repair. Bioceramics are used in many types of medical procedures. A primary medical procedures where they are used is implants. This article is primarily concerned with rigid materials commonly used as surgical implants, though some bioceramics are flexible. The ceramic materials used are not the same as porcelain type ceramic materials. Rather bioceramics are closely related to either the body’s own materials, or are extremely durable metal oxides.

Applications
Ceramics are now commonly used in the medical fields as dental, and bone implants. Artificial teeth, and bones are relatively commonplace. Surgical cements are used regularly. Joint replacements are commonly coated with bioceramic materials to reduce wear and inflammatory response. Other examples of medical uses for bioceramics are in pacemakers, kidney dialysis machines, and respirators. The global demand on medical ceramics / ceramic components was about US$9.8 billion in 2010. It is forecast to have an annual growth of 6-7% in the following years, and the world market value will increase to US$15.3 billion by 2015 and reach US$18.5 billion by 2018. 

Future trends 
One proposed use for bioceramics is the treatment of cancer. Two methods of treatment have been proposed; treatment through hyperthermia, and radiotherapy. Hyperthermia treatment involves implanting a bioceramic material that contains a ferrite or other magnetic material. The area is then exposed to alternating magnetic field, which causes the implant and surrounding area to heat up. Alternatively the bioceramic materials can be doped with β-emitting materials and implanted into the cancerous area. Other trends include engineering the materials for specific tasks. Ongoing research involves the chemistry, composition, and micro and nanostructures of the materials to improve their biocompatibility.
______________________________________________________

You all get it? Istilah BIOCERAMIC itu merujuk kepada aplikasi material yang sesuai digunakan in-vivo... meaning - sesuai untuk digunakan dalam badan manusia. Banyak material seperti logam, plastik dan getah bertindak-balas dengan sistem dalaman badan manusia sehingga menghasilkan reaksi imuniti (allergi, hypersensitivity) atau reaksi toksisiti yang boleh membawa mudarat, sehingga memerlukan implan tersebut dikeluarkan daripada badan manusia tersebut. Jadi sekarang, banyak implan, prostesis, dan lain-lain alat medikal, dibuat daripada bahan bioceramic supaya dapat mengelakkan "rejection". Cuma, dalam kes corset bloodyfool Hai-O... apekejadahnya nak guna bioceramic tu dol? 

Corset tu dipakai kat luar la doc-ngok, takde wujudnya isu "biomedical rejection" atau penghasilan antibodi kepada corset satu-sen-tarak-guna tu. Apek Hai-O saja-saja aje kasi statement sebegitu supaya nampak saintifik sket produk tu, sedangkan... what's the point anyway? Lepas tu, kaitkan pulak dengan isu bioceramic kasi keluarkan FIR.... HAHAHAHAHA! Aiyoyo amma! Banyak-banyak kegunaan BIOCERAMIC - pengeluaran FIR untuk kasi badan kurus IS NOT IT! Dalam statement kat atas, ada aplikasi HYPERTHEMIA TREATMENT dalam peringkat "drawing-board" sebagai rawatan perubatan, tetapi tengok tu - "the area is exposed to  alternating magnetic field, which causes the implant and surrounding area to heat up". Apa maknanya tu bang? Apehal sekalipun dalam isu THERMODYNAMICS, takde benda dalam dunia ni boleh menghasilkan ENERGY tanpa sebarang sumber kuasa. Corset tu perlukan energy source untuk menghasilkan FAR INFRARED - dan haba badan manusia tak cukup untuk benda sebegitu. And takde la pulak FIR tu boleh kasi elak kanser dan kasi lancar darah wadehel. Kasi jerut tengkok boleh la kut. Hanya scam seperti produk Hai-O yang nak jual barang yang ada teknologi nanofak FIR aje yang gunakan modal sains perubatan yang diselewengkan dengan rakus sebegini. Gilos! A real doctor should know better than this. This must be a Mickey Mouse doctor then, A PRETEND DOCTOR YEAY!

Ini kelentongan apek Hai-O untuk buat scam MLM, dan doktor Miki Mos yang ini sungguh-sungguh bertungkus-lumus kasi tolong itu Apek Hai-O kasi kencing orang Melayu beramai-ramai (dalam 10 juta hengget punya sales setahun gitu), untuk beberapa tahun kebelakangan ni. Kelentongan ini khas untuk orang Melayu aje... korang tahu kan? Sebab orang Cina dan India tak makan pun dengan scam corset useless sebegini. You can check this out for yourselves out there. Semua website promosi corset FIR untuk kasi kurus badan dan elak kanser hanya dipelopori oleh warga Melayu... HAHAHA! Aiyooo! This Mickey Mouse must be soooo proud with all his accomplishment! Yeah! What a fucking asshole useless shite of a useless doctor this clown must be.

Anyway... aku takmo perpenjangkan isu secikai macam cipan cikai ni. All of you already know the issue of any MLM outfit.... dan bagaimana syarikat MLM suka menggunakan promosi ayat-ayat berbau medikal untuk melariskan produk mereka, sedangkan bila diperiksa balik, statement medikal yang digunakan hampir semuanya bercanggah dengan "mainstream medicine" - tapi, syarikat MLM seperti Hai-O tak kesah mengelentong pengguna seperti ini, sebab wadehel, janji duit untung masuk juta-juta setahun. Apek Hai-O kat Klang tu mana pernah kesah halal-haram, riba' atau penganiayaan dalam perniagaan. IT"S JUST BUSINESS, MAN! Nanti dapat banyak duit, boleh bawak masuk kubur masing-masing what. Tapi, seorang doktor (yang muslim) yang bertauliah perlu tahu perkara-perkara sebegini: 

1. Apakah itu skim piramid - dan bagaimana seorang doktor diharamkan melibatkan diri dalam apa sahaja perniagaan yang berunsurkan skim piramid seperti dalam kes ini. Why? Doctor should be "smart people". If not smart, they shouldn't have passed all those medical exams in Med. School in the first place. Jangan jadi barua MLM - sebab tugas seorang doktor itu adalah untuk merawat orang sakit dan memelihara kesejahteraan masyarakat - bukan untuk SCAM orang dan menganiaya orang ramai... wadefak. Actually, semua orang Islam tu dilarang melibatkan diri dalam skim piramid, everyone knows that - except orang Islam celup la kut.

2. Sorry, sebenarnya statement kat atas dah melencong sket. Seorang doktor tidak dibenarkan untuk mempromosikan sebarang jenis produk komersial selagi dia mahu jadi doktor perubatan berlesen kat Malaysia ni. Kalau buat jugak - RESIGN. Mamat doktor yang ini memang dungu-piang macam cipan ke apa, menggunakan status dia sebagai doktor untuk promote produk haramjadah macam Hai-O ni? Tarak akai ka bang? Mahu kena gantung APC ka?

3. Korang tengok link yang doktor Miki Mos ni kasi kat atas tu untuk mempertahankan fakta bahawa bioceramic boleh kasi FIR dan ada guna dalam bidang medikal... meh sini aku screen-capture headings links tu semua:


HAHAHAHAHA! Kelalar dowh! (Oh Salima ku). Itu semua link sama ada daripada website alternative medicine, atau daripada website syarikat komersial yang tengah scam orang-ramai di seluruh dunia tentang produk masing-masing. Bloody shit! Kalau nak kasi rujukan tentang isu perubatan - kena la kasi link report daripada "peer-reviewed medical journal" yang diiktiraf dan berwibawa dol... dan report tu pulak mesti la berkenaan dengan topik yang diperbincangkan dan bukan pulak topik yang "sideways" atau dikias-kiaskan gitu (macam kerja Razalicordy, FendyTF dan berlambak mala'un-mala'n MLM lain yang sama tak sedar diri macam barua bangsat). Kalau tak... jadi badut la jawabnya. Seorang doktor bertauliah perlu tahu tentang fakta ni. Ini doktor graduate universiti mana neh? Colombo, Sri Lanka eh? Kualiti doktornya memang macam cipan betul... buat malu aje seh!

4. Seorang yang waras dan pintar sepatutnya tahu bahawa - ini bukan duit daripada syarikat Hai-O ni yang sponsor mangkok-hayon (yang ada kat level atas piramid scam Hai-O) dengan belanja trip all over the world, sampai tak hengat dunia... ini duit downline korang yang kena kencing ribu-riban ni samdol wei! Takde rasa guilty sikit pun korang erk? Excellent specimen of human beings these fuckshit Hai-O jokers huh? Yang downline kena kencing tu semua sekarang sebok bayar loan 21K kejadah tu, in case you all don't know. A doctor should realise these things... because, there're supposed to be smart people. What a useless stupid bugger this guy huh?


5. Seorang doktor yang bertauliah perlu tahu dan faham tentang larangan mempromosi produk kesihatan yang tidak ada sokongan penyelidikan kesihatan seperti corset haramjadah Hai-O. Itu adalah bertentangan dengan etika perubatan. Seriously? Kat hospital atau pusat penyelidikan mana corset ini diujikaji dan diteliti kesan kesihatannya kepada manusia? 


WHERE IN THE WORLD IS THE RESEARCH CENTER WHERE THE RESEARCH WAS DONE SPECIFICALLY ON THIS HAI-O CORSET... YOU FUCKING DUMBSHIT OF AN ASSHOLE OF A DOCTOR? 

WHEN/WHERE WAS THE DOUBLE-BLIND STATISTICAL STUDY DONE SPECIFICALLY FOR THIS FREAKING USELESS CORSET AND WHAT WERE THE MEDICAL FINDINGS? WAS THE RESEARCH REPORTED IN ANY PEER-REVIEWED MEDICAL JOURNAL ANYWHERE IN THE WORLD?  HUH! YOU LOUSY NO-GOOD ASSHOLE?

IF THE CORSET IS ABLE TO RELEASE FIR - WHAT WAS THE SPECIFIC WAVELENGTHS (in µM) OF THAT FAR INFRARED AND HOW MUCH IS BEING RELEASED (in Joules or Watt)? AND DID THE INTENDED EFFECTS ON HUMANS ARE MEDICALLY SIGNIFICANT? AND WHAT WERE THE SIDE- EFFECTS TOO, SINCE FIR IS ELECTROMAGNETIC. DOES IT CAUSE CANCER, BURNS, OR WHATEVER, BTW? WE ALL KNOW IT DOESN'T CAUSE SKINNINESS - BUT IT DOES CAUSE LOW IQ ON THE WEARER THOUGH...

A REAL MEDICAL DOCTOR SHOULD KNOW AND UNDERSTOOD ABOUT ALL THESE MEDICAL-SCIENTIFIC FACTS, YOU BLOODY FUCKSHIT, BEFORE YOU WANT TO GO AND PROMOTE ANY MEDICAL PRODUCT TO THE PUBLIC... WHAT THE HELL BOY? ARE YOU PLAIN PSYCHO OR JUST A DUMBASS DONKEY? 

RESIGN LA WOI! BUAT MALU PROFESSION DOKTOR PERUBATAN AJE LA KO NEH! TUNJUK BAIK TAK SUDAH-SUDAH KAT BLOG KONON, TAPI MAMAT SCAMMER KULIBATAK APEK HAI-O AJE RUPANYA... BLOODY 'ELL! PERASAN MACAM CIPAN ALIM BAGAI, MACAM BADUT-EVIL PAKAI KOPIAH DAN SERBAN.. WADEHEL BOY?

YOU'RE ONE USELESS FUCKING DOCTOR YOU DUMBASS! SATU SEN TARAK GUNA BAHALOL PUNYA OLANG, KULIBATAK APEK HAI-O! THE TERM "DOCTOR SCAMMER" DOESN'T EXIST YOU DUMBSHIT. YES, DOCTOR SCAMMER-DUMBSHIT IS WHAT YOU REALLY ARE YOU ASSHOLE! 

Aidid Mu'addib yang psycho dah start nak marah la neh.....



368 comments:

«Oldest   ‹Older   201 – 368 of 368
Neotoxin said...

wakakaka... latest entri mamat tuh

http://haidoctorhafiz.blogspot.com/2011/05/skmm-terima-101-aduan-berkaitan-laman.html

kunun2 nk gertak

Johey Oak said...

Pagi tadi, ada terdengar kat radio pasal Al-Jabbar. Diorg jadi penaja rancangan radio, pastu dapat segment untuk promote produk diorg. Wakil dia promote tonik hati, dia cakap tonik hati ni sesuai untuk penyakit2 yang berkaitan ngan hati. Yang paling dia tekankan adalah Hep. B. Bukan Hep. B ni kene pakai vaksin ke? Tapi yang paling pelik tu, dia cakap kat HQ tinggal 15 unit. Pastu kalau dah sikit kenapa nak promote yang tu, promote la produk yang belum laku. Nampak sangat nak hasut org supaya beli tonik hati tu yang mungkin tidak laku.

Rose said...

Thanks Mudahbots. Sebenarnya kalau nak formal complaint kena post, email tu more of an equiry. But I email je dulu, leceh la nak post from UK nie, tunggu balik raya nanti kot..hehehe...But the rest, jangan segan silu, jom komplen, all the details and bukti dah ada...

Hmm, dah tengok blog Dr Hafiz tu about aduan kaitan laman web. Teringat lak kat link ni http://mmc.gov.my/v1/docs/Dr.%20Nusyirwan.pdf
Ni latest announcement about doktor yang dah di gantung lesen kat website MMC (always updated)..Harapnya takde la nama lima-lima orang doktor tu nanti, sedih mak bapak depa...

ixora said...

yg aku tak paham ni kenapa la set2 MLM ni suka sgt mengugut org.si Pewaris smlm bukan main nak repot polis nak sumbat Aidid n visitors blog ni yg against MLM ke lokap.depa ingat hape polis tu ikut arahan dia ke??si Dr tu plak mengugut "Jangan salahkan saya selepas ini sekiranya ada apa-apa yang berlaku kepada anda"...ni nak menggertak je nih.usah dilayan.yg salah tetap salah.tak payah takut.bongkar je penipuan yg berlaku dlm MLM ni...jgn dibiar parasit2 MLM ni terus menipu dan merompak anak bangsa sendiri....

Daniel Darius said...

Apa cite doktor ECPI? Ak bengang gile ak balik kampung semalam ada ECPI satu kotak kat rumah nenek aku. Bukan 1 botol, 1 kotak. Rm6 x 12. Aiseh...
Yang beli pak cik ak, ak tak blame die la sbb die tak tau pape. Die igt air tu elok la utk nenek ak. Lepas tu ak explain sume, baru dorg phm.
Geram gile, ak tgk family ak terang2 kena tipu. Skang ak dah srh parent ak jaga2 produk MLM based ni.
Korang suma ptt educate family korg. Jgn simpan knowledge ni sorang2.
Salam

azwan said...

Oit anak Dato' Osman,

Meh la sembang2 dgn aku. abaikan Aidid tu. Aku ni doctor for sure, Aidid tu ntah ye ke idak. Baik ko berdebat dgn aku, point by point. Aku nak buktikan ko salah. ko takut bai?

Aku berani ajak ko debat sebab aku tau ko memang salah. Kalau ade 1% possibility aku salah, aku kecutkan scrotum aku, tak beraninye aku nak cabar ko. Ko memang salah beb. Ade baiknye ko ngaku ko salah, ataupun ko memang tau ko merapu, tapi sebab duit ko buat2 tak tau?

Jom..jom..kita atur point demi point. baru menarik org baca. Ko balas je komen aku ni, aku akan susunkan point2 nye. Orait bro?

Aaaaa lagi satu. demi menjaga kemashlahatan, tidak dibenarkan mencarut, etc. Ni memang ilimiah punya discussion, so don't worry.

Orait bro??? Hello???

izzNatta said...
This comment has been removed by the author.
hyelbaine said...

Let me get this straight. Someone who, who blatantly takes advantage of the weak AJL act is now using another law to cover his behind?

That has all the makings of a politikus to me. Does it run in the family then doc?

Hai encik doktor, tgk lar betul2. Some of the SKMM laws you quoted is applicable even to you tau. Ada baca tak?

Akta Perihal Dagangan 1972 - Akta ini melarang iklan palsu dan mengelirukan mengenai barang, harga, perkhidmatan, penginapan atau kemudahan ditawarkan dalam perniagaan dan perdagangan.

You can so easily be charged under the same thing tau. Or are you on a record to see how many ministry's acts can you break at one go. Last I check, you could/can be charged in at least 3.

Takper, countdown still ongoing ;)

Aidid Mu'addib said...

Uik! Kalau nak buat scientific medical meeting kek blog aku neh... aku join sekali bleh? Aku janji aku tak kan cakap fuck you, dumbass dogtor, useless kulibatak apek Hai-O, pengamal skim piramid fucking dumbshit, barua parasite org Melayu, dipshit dogtor tak sedar diri dungupiang, dogtor bahalol made in Indon satu sen tarak guna.... bla bla bla dalabla - aku siyes neh? Really really serious beb....

MEH KITA DISKUS SECARA SAINTIFIK TENTANG KELENTONGAN CINAPEK PADA ORG MELAYU YANG DIBANTU OLEH DOGTOR HARAMJADAH SEKOR NEH... MEH LA BANG...

Alaaaa you ni... I tunggu ek? Ha... fucking asshole useless dumbshit Hafiz "buat malu bapak ko yg Dato" Osman tu aje wadefak? Come on bebeh! No carut, aku janji.... soraaaaiiiiiittt!

Daniel Darius said...

Lagi satu bro, aidid. Ak tgk trend skarang byk produk yg based on elektrostatik therapy ni.
Dah melambak kat pasaran.
Aku just nak tau relevent mesin2 ni dlm medical POV.
Sbb family ak hampir nak terbeli, tapi slow down sbb price tinggi sgt.
Ak pon dah try, mcm elok, tp with regular using la.
Sbb kalau terbukti elok, boleh la ak nak beli satu for my family.
Tapi tak hingin ak beli kat aljabbar sbb diorg markup harga cam celaka.
Ada mcm produk da mesin2 ni. Paling murah ak tau dlm lingkungan 5k-6k siap ade German punya certificate.
Please look onto this matter guys. lol

izzNatta said...

Dr Mohd Hafiz said...

"saudara Aidid, saya beri anda masa 24 jam untuk deletekan entri yang menghina saya ni, sekiranya saudara aidid tidak berbuat demikian saya akan laporkan pada pihak berkenaan ...."

May 10, 2011 9:43 AM

Woohooo UGUT lagi dan lagi dan lagi..!!! JOM COUNTDOWN 24 JAM!!!! Baru 5 jam lagi 19 jam....

Koteh ahhh Dogtor Hafiz... eh koteh melecet kot kena cili...

blubangg said...

dogtor ni ada fan la..aku bersimpati dgn diorang nih..nk kena selamatkan bebudak semua nih..diorang ni mcm high-profile bloggers gak..aku dh tinggalkan comment utk bukakkan mata diorang nih..

cth 1 blog:
www.sunahsukasakura.com/2011/03/saya-terkedu-dia-datang-ke-blog.html

kesiann..

Anonymous said...

nak join..tp keje saya menaip report je..apakah yang saya tau pasal medical..? tapi scam skim piramid dan selok beloknya saya dah cukup master dah!!

plus my Dad xde Datuk utk saya mengadu kalau ada orang buli..

uuuu..sedihhhhhh..

hyelbaine said...

"plus my Dad xde Datuk utk saya mengadu kalau ada orang buli.."

Hahahahahaa... Lawak siut rapt. You certainly made my day. So maybe now we know whose biemdabalyiu that he was posing with :P

I would like to see that debate indeed. Unlike the doctor's blog, no comments are filtered here so it's fair game. Kamon doc, stop with the weak pathetic veil threats and get real aights.

azwan said...

Lame dah aku tunggu ni. Mane daaa...karang dia komen aku takde plak.

Rose said...

Tu la raptor, like yu, ai nak join gak debate hebat AM, Azwan n d gang with Dr Hafiz n his gang (the wimpy Perkasa and confused Hate Pink Rose?), tapi lepas ni dah x de masa lor...Cuti sabbatical from Aleaks for a while. At least I have done what I can. All the best guys, see u in a fortnight!

Daniel Darius said...

join gak!

akuatik said...

aku menanti perbincangan ilmiah penuh adab para doktor kita....aidid buat entry baru la...yg ni panjang sangat

izzNatta said...

errr... aku nak join, tapi aku bukan doktor... kalau aku bayar US600 untuk dapat title Doktor Miska Muska Mickey Mouse boleh join tak...
Atau topup sikit boleh dapat prof pulak... :)

Tips Rawatan untuk koteh melecet kena cili:
"Sapukan air bauauta sebanyak 3 kali sehari, sebaik-baiknya selepas makan.... Insyallah anda pasti diketawakan dengan sakan sesakan sakannya..."

Daniel Darius said...

Hang ni Izz, sian Dogtor tu penat2 naik tongkang blaja kat indon, Pastu CGPA pon tak sampai 3.0. Balik mesia takde keje, guna pangkat 'Datuk' bapak die utk keje. ko sng2 je kutuk die.

XD

Aidid Mu'addib said...

Dogtor Hafiz tu korang rasa ada teloq ka? Yg dia tahu makan duit downline pegi melancap.. uik! melancung... yg itu dia memang mahir sungguh. Ajaran apek Hai-O suruh buat skim piramid jual benda useless kat org Melayu, menghasut pelanggan dungupiang dgn status dogtor dia... wadehel punya manusia ntah. Nak singgah sini kena belasah lagik dgn aku ke? Mungkin kalau kasi duit free, mungkin dia nak singgah lagi kat sini kut. You know... keje jadi GP kat Klinik Keluarga Taman Melati tak cukup gaji la katakan eh...

Barua nak mampos punya dogtor made in Indon...
Bangsat gilababi macam haramjadah.

azwan said...

Uik Aidid, slow down sket bab maki tu..kang dia tak dtg. rileks bro.

Unknown said...

Tahniah bro.. Da panas bontot dr. corntol hampez tu... Suggest u tepek corset tu kat montot dog... Aidid alang2 screw... bolt kan skali beb mamat ni.. Banyakkan lagi kantoaian.. kalo boleh wat satu list.. sesiapa jumpa je link budak2 bongok wat MLM dengan stupid proud tu link terus ke blog AM... huhuhuhu

vw conyag = come and ganyang

Aidid Mu'addib said...

Okeh! Aku janji....

azwan said...

Naik bosan aku tgk blog anak Dato' tu 8 juta kali. Point2 sumer aku dah kumpul. nampak gaye takde rezki aku. Hmmmmm.....

akuatik said...

aku konpius yang dikatakan dia resign tu maknanya dia dah fulltime buat mlm tak praktis doktor lagi atau just resign dari gomen buat private?

izzNatta said...

Yang tak ada title Doktor MENIPU dapatkan title Doktor...

Yang dah ada title Doktor MENIPU dapatkan title businessman warak...

Persamaannya = MENIPU...

Tips Rawatan untuk yang tiada koteh:
"Minum air bauauta sebanyak 5 gelen sehari, sebaik-baiknya sebelum makan.... Insyallah dengan isipadu air yang banyak diminum akan tersembul keluar koteh itu dan anda pastinya akan diketawakan dengan sakan sesakan sakannya..."

OS Lion FTW....

Unknown said...

Thanx AM... I loikee... Abon sayang abang... hik hik.. kita pun macam MLM gak kan bang AM... start from u mouth to mouth skang ni da ramai downline abang... Hehehe.. kalo ler abang wat duit dgn belog ni mesti dah jetawan dah n boleh bawak downline2 sekapal ni gi parit jumpe cikgu shida... Sayyang abang sbb wat mende iklas camni.. saya suker... huhuh miang sekejap..

azwan said...

Resign tu maksudnye quit government. Cukup compulsory service, blah. Practice ni kalau org sebut, seolah-olah macam kerja government lagi. Walhal kalau keja kat private center tu pun kira still practicing gak. Kalau full time MLM tu memang dah tak buat kerja2 doktor dah, kerjanya cari downline jual corset 24 jam.

akuatik said...

azwan,
aku konpius sebab aku ingat dia cuma resign gomen dan masuk private practice sebab alamat kliniknya kat taman melati tu...

tapi semlm ada yg ckp dia dah tak jadi doktor dah buat mlm je...kira kalau report kat kkm pun takde kesan sebab dia tak keja doktor lagi...sebab tu aku tanya camna status dia ni...

cek chun said...

Abon yg mencarut hebat selama ni pompuan ka?????
Kekekekeh.
Owhh saya pun sayang kucin oren tu
Tapi takmau la mouth to mouth dengan dia. Mak maraaa...

phreak_scooter said...

azwan ni dulu slow talk gak .. lepas tu jadi ganas ... azwanleaks next? Hahahaha ..

anyway, thanks to Aidid and other professional helpers/reviewers for revealing this mlm scamshit dogtor tok kok .. anak Dato'? Tan Sri? Tun? Sir miki mouse?

Pergi mampus ...

azwan said...

Nak buka clinic ko mesti ada sorang registered professional medical practitioner yg boleh buat full time private. Dia still practice kat klinik dia atau tak, aku tak pasti. maybe dia park nama jek, pastu kasi org lain buat loccum. kalau dia owner klinik tu pun, ikut guideline KKM dia mesti practice gak..tak boleh jadi passive partner gitu.

Yg aku pasti, dia pergunakan title Dr dia tu untuk involve directly dalam marketing dan product promotion activity. tambahan product tu plak takde clinical evidence, claim ngarut2. siap sangkut stethoscope kat leher. refer plak journal alternative...ahhhh melambak2 leh tulih pasal mamat ni.

Kalau report ke KKM takde kesan? jawapannye adaaaaa...adaaaa. Dia bukan soal practice je bro.

azwan said...

phreak scooter,
ko nak yg slow ke ganas? slow2 tak jalan kat budak2 MLM, dorang tak makan saman. aku dah try dulu. pointless. Tp kalau org tanye elok2, dan bukan MLMers, kita bagi info sebanyak mungkin. Azwanleaks? mengarut ko! keh keh keh..support blog ni cukup.

azwan said...

Orait yg ditunggu tak kunjung tiba. Masuk malam balik. harap2 tak tertinggal bas aeroline.

cek chun said...

Wan,
Nanti dia mai, aku hantaq smoke signal kat hang

Mudahbots said...

siapa cik rose nie?

Cik Rose has left a new comment on the post "Dogtor Bloodyfool Lagi Sekor - Meh Report Kat MMC/...":

Hye all... Im Backkkk!!!

Semua IP yang berada dalam Komen Box AididLeaks Blog telah kami perolehi untuk kami mendapatkan detail pengguna, di mana semua berada di saat semua post komen masing2. :)

Terima kasih lah yer di atas kerjasama anda yang sgt gigih mengomen di AM Blog. Moga2, kalau sampai ada apa2, minta lah AM tolong yeah...

bye2... ;p

Truly,
Laila ---- >> Pewaris gertak ala kepit2 aww..aww..gitu

Tue, May 10, 2011 at 10:37 AM


komen2 mcm nie, pastu dia delete komen dia... aper cer...

Rose said...

Cik Rose pernah ada blog ni, tapi dah delete ke apa tah
http://iniceritacikrose.blogspot.com/p/tentang-cr.html
Mudahbots or sesapa orang IT, tolong trace back yek?

Anonymous said...

Dr Nusyirwan Mohd Syukur..

Majlis Perubatan Malaysia telah memotong nama beliau sebagai seorang pengamal perubatan..

ini kerana beliau melanggar bahagian 1.3 Kod Etika Perubatan kerana memalsukan kelayakan akademi kononya beliau lulusan UKM tapi sebenarnya lulusan Universiti Sumatera Utara (USU), Indonesia..

diharapkan Dr Hafiz tidak memalsukan apa apa dan menjadi seperti Dr Nusyirwan ini..

SaZs AxL said...

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:f4aZqkmXZD4J:iniceritacikrose.blogspot.com/+iniceritacikrose&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=my&source=www.google.com.my

ni?lol

Unknown said...

Che' chun.. Ala ape ade pada nama.. kalau kenal i kang ade yang berahi pulak.. cuma i ni laser sikit.. Dogtor tiri I cik embon, Dog lagi satu jebon.. i pulak abon... jangan sambung tot pulak... :p screw them not me... hehhe


vw: fircalu= fuck la lu!!! uikss...

boyarque said...

Hahahaha....dia sudah tukar isi blog laaaa... Skang dia tampal itu cerita pasal aduan salahguna blog. Kekeekekek! Nak tunjuk dia baik la tuuu...

Padahal isu dia sebagai dogtor tak beretika tak berjawab lagi...hipokrit!

wv: purnstes = pornstars?

akuatik said...

cik rose tu anak buah dr hafiz tu...patutla mengamuk sakan...tapi apesal dia delete komen dia? cik rose dgn pewaris ni org yg sama ke, sebab sibuk duk cakap pasal trace semua..

Rose said...

akuatik, yup, Pewaris = Cik Rose anakanda Dr Hafiz. Kena kantoi dengan Mudahbots...Mesti terkomen pakai id original..tu la tak pandai pakai id banyak2, jangan buat, confuse nanti, Cik Rose oii...

Camni ai nak tukar nama la. Dah x seri nama Rose tu. Jadi Damon Salvatore lah..

syukur said...

pewa(klu)ris,

ini ayat budak2 baru lepas sunat kononnya dah rasa macam org dewasa neh.. mangkuk hayun sungguh

Aidid Mu'addib said...

Cik Rose @ Pewaris....
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3A5piyU4fVVNsJ%3Ainiceritacikrose.blogspot.com%2F2011%2F01%2Fnikmat-selepas-cikrose-berubah-ke.html+cik+rose+hafiz+osman&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=my&source=www.google.com.my

I don't get it these pychos (sure I do)... WOI BAHALOL DOL! KORANG TU BUAT SKIM PIRAMID ANJURAN CINAPEK HAI-O LA DOL... apekejadahnya perasan alim gilababat sampai tak hengat dunia dan perasan pulak korang sepaling bagus umat? Akui aje la yg korang tu level sampah-sarap macam dogtor anak Dato yg sekor ni... dah sememangnya sampah masyarakat org Melayu yg idup mengencing sesama org Islam utk mengayakan diri sendiri dan sekaligus kasi apek2 yg makan khinzir tu lebih kaya-raya drpd korang tu sendiri... tidak syak lagik wei. Apek2 Hai-O tu semua dapat puluh juta ringgit setahun sebab adanya org Melayu sengapbingai seperti orang macam Cik Rose dan mentor-dogtor haramjadahnya si Bahalol GP dogtor made in Indon yg mengelentong org Melayu lain utk jual barang useless dan cikai tak bernilai. Korang tu tahap sampah elok humban campak dalam longkang dan kambus dgn taik aje... abis cite.

DISGUSTING PARASITE YOU ALL ARE.... LIVE WITH IT.

Johey Oak said...

Dr. Hafidz ni, dia ingat dia org pertama yang report AM kat polis. Ingat polis xde keje lain ke. Banyak lagi keje diorg yang lagi penting. Banyak lagi perompak, perogol, along, pengkhiatan negara dan scammer macam MLM ni yg diorg kene siasat. Stakat kesalahan kutuk2 org kat blog macam mane la diorg nak tangkap. Lagipun org2 kat sini cakap bende betul. Bukannye buat2. Tujuan entry ni bukan nak kutuk semata2 tapi nak memperingatkan org lain yang ade doktor yang mempergunakan title doktor untuk kepentingan sendiri.

Neotoxin said...

kah kah.. nak trace IP org yg komen kat blog nih? Dia jaga server blogspot ni ke bley trace trace bagai? setau aku http request ni antara client ke server je.. so org yg monitor server je bley tau apa IP client

Mudahbots said...

laaa... terkantoi ker dia... bukan salah daku... aku cuma bertanya aja... hahaha...

p/s: aku cuma kerja lap komputer orang... mana la aku reti nak kantoi2kan orang nie...

rahman said...

Neotoxin said...

kah kah.. nak trace IP org yg komen kat blog nih? Dia jaga server blogspot ni ke bley trace trace bagai? setau aku http request ni antara client ke server je.. so org yg monitor server je bley tau apa IP client

---------------------------

boleh trace tuan, benda senang je tu..bagi yg expert la..

akuatik said...

tu hate pink rose tu adakah org yg sama jugak? kalu sama rajin betul duk tukar2 id

Aidid Mu'addib said...

MBots baby... can u do me a favour?
Boleh copy-paste semua komen Pewaris drpd email ko, tempek balik kat sini? Macam lohong la pulak minah perasan pundek tu buat bila dia delete komen dia semua... macam dah tak virgin gitu - hilang seri. Ada org ingat dia pemalu macam cipan.... walaupun sebenarnya dia hanyalah kulibatak cinapek dan barang bahan Dogtor Barua Fuckshit... meh la share komentar Pewaris tu semua kat sini. Kelalar seeehhh!

Mudahbots said...

aiseh aidid,

malangnya aku x sempat nak simpan komen si pewaris... sebab aku x jangka dia nak delete la pulak... tapi, aku rasa

Aku Ibu Muda said...
seronok follow post nih :) pewaris delete comment dia? tapi ai still dapat baca..masuk dalam mailbox..kih kih kih...

ingat dah bijak sgt ke lempar batu sembunyi tangan???


mungkin ibu muda boleh tolong...

sowie..

Rose said...

@Akuatik, firasat hamba, Hate Pink Rose tu salah seorang dari doktor2 pompuan tu...Tapi tunggu la nanti dia emo, terkantoikan diri pulak...

@the doctors, no need to trace (pandai ke sebab komen pakai multiple id pun x reti?). When the MMC call you for questioning, ask them who reported you all. I use my real identity. After that, you can sponsor one of 'em corset for me. Am targeting to be like Pippa before the next full moon...

hyelbaine said...

I've got emails for most of her comments Aidid, nanti aku forwardkan ya ;)

With regards to the IP, don't fret friends. Most of us here talk based on facts, not fitnah and slander like what the MLM'ers would like to think.

Most of us are on non-fixed IP, it changes often. To those who surf from work, you're behind corporate firewalls and proxies. What ever that is logged or sniffed may not be the actual IP on your devices. MAC addresses is the more important than IP.

Then again what do I know, I'm just an LDP traffic cone mover ;)

akuatik said...

rose dah tukar nick jadi damon salvatore..hahahaha!

kalau dapat korset tu konpem ler pippa pun kalah...sebab pippa gigih main tenis la swimming la...kalau ikut testimonialnya pakai sehari pun dah berkesan

Ibu Muda 30series said...

yup, ai ada semua dlm e-mail... boleh 4 ward kalau nak :)

Sulaiman said...

tak perlu Hai-O pun aku dah travel half of the world. Merc? aku ada 2 bij (1 merc c220-dah jual, n sebiji lagi E200) camry 2.0G pun dok ada..

aku bukan doktor, atau anak dato or tan sri..bukan juga anak orang kaya...to be honest, bapak aku keje askar(pencen pegawai waran 2).

kepada penganut MLM tu, sudah2 la.pikir lah cara lain untuk hidup. Dunia ini amat luas untuk diterokai. Setiap manusia akan sampai pada tahap titik paling rendah dalam hidup, dan disitu lah kita mengenali diri kita sendiri.

MLM hanyalah mainan manusia parasit yang hidup atas kesusahan orang lain. Sedarlah, sebelum masanya kita hidup tamat.

p/s-my 2 cents advise

Rose said...

Dem yu Aididleaks! How can I have my sabbatical in peace? Arghhh! Wokey, ni betul2, see u guys til the next full moon..

P/S before I go, dear doctors, I sincerely hope your LHDN include your earnings from Hai-O. Would be a double whammy if it doesn't. Ciao..

hyelbaine said...

@ Aidid,

I've emailed you the screen caps you required. All in all I totaled 25 comments from the Pewaris nick since last night.

Funny thing is, she claimed she's not an MLM'er! Reading it back was so funny, lying people are funny eh? :P hehehehhe

It Just Me..... said...

aku ingat mai singgah petang2ni ada pedebatan dgn dr tu....itu je komen dia? pahtu ilang? ceh..penat hang tunggu la wan..

aidid, si salvatore to rose la. die p tukaq nama sbb rose dah tercemar...muahahaha

Word Verification: mentsm (men stim?)

Anonymous said...

Hate Pink Rose comments caught my attention,

this post is not about bringing down Hai-O marketing company. that MLM company will collapse by itself when general consumers especially malays are more well-informed thru research and readings and can make good decision before falling prey to the money hunters. this is about unprofessional doctor misusing qualification and their generally positive social standing/perception in making incorrect suggestion or quotes to their prospective reader via social networking medium (blog/facebook) with aims to generate self-profits. it's hard to legally control this or proving it as illegal but it's certainly immoral.

for example, what do you feel if a teacher in your children school recommends the pupil (your children) to join an uber expensive off-school holistic training program under the teacher supervision that has nothing to do with school education syllabus, nor education ministry approval neither a proven findings or recommendation by trustworthy party on the program benefits to the children

Anonymous said...

Hate Pink Rose comments caught my attention,

this post is not about bringing down Hai-O marketing company. that MLM company will collapse by itself when general consumers especially malays are more well-informed thru research and readings and can make good decision before falling prey to the money hunters. this is about unprofessional doctor misusing qualification and their generally positive social standing/perception in making incorrect suggestion or quotes to their prospective reader via social networking medium (blog/facebook) with aims to generate self-profits. it's hard to legally control this or proving it as illegal but it's certainly immoral.

for example, what do you feel if a teacher in your children school recommends the pupil (your children) to join an uber expensive off-school holistic training program under the teacher supervision that has nothing to do with school education syllabus, nor education ministry approval neither a proven findings or recommendation by trustworthy party on the program benefits to the children

sinach zawawi said...

oi, makan duit haram ade telor nk sound org cakap memalukan dia. oi pantat,u are disgrace to profession doctor. u work for money and money.nothing more.ko parasite bangsat! kalo mane2 doktor pg belajar ngan tax payers money n end up being MLM scums,aku x halalkan satu sen pon duit tax aku.

P/s: AM,liverpool menang 5-2.u chelsea loser cant win with MU.wtf

Anonymous said...

and about the "Hate Pink Rose" seemingly brilliant suggestion of AM becoming civilised person by making effective headlines over newspaper, going public and fought for every cases and being the leader that walks the talk, here comes the fallacy:

-internet is an effective medium. this site already clocks 1.5M visits, it does not need more headlines. adults should always be responsible in equipping themselves with knowledge and information thus we need to continuously learn. this blog provides info. find it, read and make your own decision. -continued

Anonymous said...

-continued "Hate Pink Rose"
-who knows what your true intention is but your hidden agenda to call for AM go public made little sense. bloggers that shows their profile and detail aims for close relationship/communication or monetary values such as book writers, service providers, MLM'ers and etc. this blogs provide views and facts found by AM on MLM. AM earned zero money from you nor did he's interested to be your coffee pals. if you are civilised person, you should also respect people opinions, belonging (blog) and their choice to not show their real identities. after all, what matters are the info coming from the person.

-One MLM business collapsed, 3-5 new MLM business comes up with all new schemes that make it seems legal to the authorities. stop depending on authorities to clamp everything. there's no business without customer thus a more informed consumer via self-reading/research help reduce this issue. stop being a victim!

Aidid Mu'addib said...

Syzlerz... u'll always be THE man!

Mudahbots said...

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:qnfhE7XmKosJ:iniceritacikrose.blogspot.com/p/hubungi-cikrose.html+http://iniceritacikrose.blogspot.com/p/hubungi-cikrose.html&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=my&source=www.google.com.my


Semua IP yang berada dalam Komen Box AididLeaks Blog telah kami perolehi untuk kami mendapatkan detail pengguna, di mana semua berada di saat semua post komen masing2. :)

Terima kasih lah yer di atas kerjasama anda yang sgt gigih mengomen di AM Blog. Moga2, kalau sampai ada apa2, minta lah AM tolong yeah...

bye2... ;p


http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:ZVu1c1f5iwsJ:iniceritacikrose.blogspot.com/2011_02_06_archive.html+/search%3Fhl%3Den%26biw%3D1024%26bih%3D610%26q%3D%2Bsite:iniceritacikrose.blogspot.com%2Biniceritacikrose%2Bdiri%2Bsendiri&cd=3&hl=en&ct=clnk&gl=my&source=www.google.com.my

adakah ini cikrose???

Mudahbots said...

and then, check this out...

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:dAlNO4TiKwIJ:iniceritacikrose.blogspot.com/p/premium-beautiful.html+http://iniceritacikrose.blogspot.com/p/hubungi-cikrose.html&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=my&source=www.google.com.my

Thanks to Allah sebab selalu mendengar doaku. Dan hambamu ini teramat bersyukur dengan kurniaanmu dengan menganugerahkan kejadian yang terlalu sempurna (hanya diri ini saja yang x tau menjaganya) mujur kini segalanya dah kujaga kembali.


Alhamdulillah, cikrose panjatkan kesyukuran ini sebab di pertemukan dengan mereka untuk memperkenalkan pada cikrose produk yang sangat superb... syukur sangat2 padamu Ya Allah. Thanks to Dr Aisyah & Dr Hafiz kerana kenalkan PB pada cikrose... PB is one of my favourite awesome product!!!!


Kebaikan Memakai Premium Beautiful :)


Banyak kebaikan dengan memakai Premium Beautiful corset nie. These are some of the benefits that Cikrose has just found out:
1. Mengecutkan lump.
2) Mengurangkan selulit berlebihan.
3) Menghilangkan strecth mark pregnancy.
4) Melegakan sakit tulang belakang.
5) Mengempiskan perut yang buncit.
6) Mengecilkan pinggul yang lebar.
7) Memulihkan fibroid.
Bukan sahaja Premium Beautiful bagus untuk wanita, but also good for ibu yang menyusukan anaknya. Premium Beautiful also provides some benefits for mothers, which are:


1) Cup yang berbentuk piramid dapat membantu payudara agar tidak jatuh, puting payudara akan berada di dalam keadaan yang betul. Ianya mengelak berlakunya kanser payudara di mana di bahagian cup mengandungi chitosan.
2) Bra Premium Beautiful dapat membantu menambah susu ibu. Bagi ibu yang kurang susu untuk menyusukan bayi, pemakaian yang berterusan akan menggalak pengeluaran susu.
3) Girdle Premium Beautiful dapat membantu menguatkan rahim, mengemaskan bahagian perut serta menghilangkan kesan rekanan pada kulit bagi ibu-ibu selepas bersalin.
4) Bengkung Premium Beautiful juga serbaguna iaitu ianya bukan sahaja dipakai oleh ibu, malah bayi yang baru lahir juga boleh dipakaikan bengkung jika demam kuning, dengan cara membalut badan bayi.
5) Premium Beautiful sesuai sekali untuk membaikpulih semua badan setelah melahirkan anak.
Premium Beautiful juga boleh memulihkan sakit-sakit berikut:
1) Buasir
2) Sakit Tulang belakang
3) Slip disc
4) Cancer
5) Gastric
6) Asthma
7) Constipation
8) Sakit pundi kencing
9) Radang Usus & Perut
10) Fibroid
11) Breast Lump
12) Hepatatis
Kebaikan lain yang kita semua boleh dapati dengan pemakaian PB ni adalah seperti berikut:


Long Brassiere
Mengatasi Risiko Barah Payudara
Mengatasi cyst payudara
Membantu menaikkan dan menegangkan lagi payudara (push up)
Long Girdle
Menghilangkan sakit sebelum dan selepas datang haid
Mengatur kitaran haid secara normal
Melancarkan perjalanan darah
Mengatasi masalah keguguran (Benih lebih sihat, kuat dan berkualiti)
Mengatasi masalah sukar untuk mendapat anak (pre mandul)
Mengatasi risiko barah rahim
Membaiki sistem hormon agar menjadi lebih sihat dan sempurna
Menyelesai masalah senggugut
Membantu menghilangkan masalah keputihan
Push up punggung
Waist Nipper
Membantu untuk support badan & tulang belakang supaya mendapat posture yang sempurna & betul terutama bagi si penghidap sakit tulang belakang seperti Cik Rose :). Dan mungkin anda juga ..
Mengempiskan perut yang buncit dan geleber
Info tambahan : Kaum lelaki juga boleh menggunakan waist nipper untuk membantu mengempiskan perut yang buncit tetapi dengan cara menterbalikkan waist nipper


any komen cik rose... atau boleh explain lebih skit pasal nie..

DoDoBiRd said...

tu la cikrose anak murid dr tu. ahaha. cian rose kt cni da tuka name sbb cikrose tu. ak tgk pic2 kt blog dia semua photoshop. adoi. tmbh sorg lg mnt biyemdabelyew kt cni. hahaha tp photoshop pon jadilaaaaa...

wv:bereal (be real) LOL

Mudahbots said...

cik rose @ Rosmaedah Tumin

klau rajin, tolong la explain sikit bab2

Premium Beautiful juga boleh memulihkan sakit-sakit berikut:
1) Buasir
2) Sakit Tulang belakang
3) Slip disc
4) Cancer
5) Gastric
6) Asthma
7) Constipation
8) Sakit pundi kencing
9) Radang Usus & Perut
10) Fibroid
11) Breast Lump
12) Hepatatis


macam mana boleh dipulihkan yer???

boleh tolong explain tak... mekaseh..

Mudahbots said...

atau ada doktor yang nak tolong explain skit pasal nie... doktor betul tau... x mo doktor main2 tau...

mekasih daun keladi
lain kali dah tau x kaco lagi..

hyelbaine said...

I would be VERY interested to know about how a corset can cure cancer too. Pray tell?

ainShahajar said...

aku tgk blog dia

mesti nak tepis dengan ayat2 agama..

tapi betol ckp aidid.. diri sendiri tak tgk..

guna agama nak tutup salah..

hina kan

onguard said...

entah mangkok mana letak brochure e-saving kat wiper kereta aku, beli produk sekali sahaja boleh menjana pendapatan bulanan 4 angka??? tak pelik ke sumber mana duit-duit tu datang???

Anonymous said...

Siap sedia dengan pop kon tunggu perdebatan hebat abad ini di antara pro-MLM doc vs anti- MLM docs.

syukur said...

dr aisyah & dr hafiz, camna bengkung PB tu boleh kurangkan demam kuning? ceramic jugak ke? anak saye lepas lahir kena demam kuning lebih 10 jam dok bawah double UV light.. I sought for more info bout jaundice from doctor, tapi takde pulak beliau explained lampu tu has got anything to do with ceramic. citer la sikit dr hafiz & dr aisyah.. i ni tak pandai tapi hunger for knowledge jugak.. selama ni i dapat knowledge dari aidid je

Aidid Mu'addib said...

Anak Patung Gu Gu... what the?
Mungkin ada perdebatan kalau dogtor kulibatak dajjal wang-ringgit/apek Hai-O tu ada teloq leee... tapi jgn harap. Med school kat Indon mana ada ajar MEDICAL ETHICS - baruanya bukan faham apekejadahnya tu pun. Atau... kalau itik start berkokok di waktu maghrib... maybe le kut dia singgah. Mamatnya tarak teloq... nak bet?

Btw... aku pemotong gotah yg anti-MLM... excuse me.

cek chun said...

gu gu doll, bak popkon sket. wanna watch only. takut woo orang scan hantaq pi penjara.

Rose said...

Leh share sket pop kon ngan Chun n Gu Gu? Mana ToK Moh ngan teh ais nie?

azwan said...

"Cup yang berbentuk piramid dapat membantu payudara agar tidak jatuh, puting payudara akan berada di dalam keadaan yang betul. Ianya mengelak berlakunya kanser payudara di mana di bahagian cup mengandungi chitosan."

MUHAHAHhahahahHAHAHAHAHahahahahHEHEHEhehehehHHEHHEHEhehehehHEEHHHAAHA!!!!

Dan lagi dan lagi dan lagi..
Nak muntah aku aii...

azwan said...

Apesal tak buat cup cover kepala terus? leh elak kanser otak.

MUHAHAHhahahahHAHAHAHAHahahahahHEHEHEhehehehHHEHHEHEhehehehHEEHHHAAHA!!!!

Anonymous said...

@ AM pemotong gotah anti-MLM yang...fuhhh!: Usah diperkotak-katikkan kemampuan dorkter dari Indon. Kang dikerahnya semer tok2 batin Jawa, bomoh2 magika hitam..

@ che chun & Damon: No problem, share2 pop kon. Aku pon nak tengok jer..while i doze off..

Johey Oak said...

For all bloggers, don't worry about your IP, the only way of getting your IP is to hack your blog. Sniffing softwares are useless unless they are running on your network/domain or at least in the path of the transmission. As long as you beware of phishing, your information should be safe from a simple hacker.

BTW, knowing your IP is not enough. However, your should beware of reconnaissance technique which is used by some of the anti-MLM guys to track the trolls' information.

ps: I don't think anybody with superb hacking skill would joinT MLM.

cek chun said...

maknanya yang sagging ada potential dapat cancer??? woww.. that's new

azwan said...

Baine, don't be so naive. You put the corset at your penis for sure it can prevent penile cancer in 7 days.

Yes cek chun, yg voluptuous huge sagging huge mongus ada potential dapat cancer. Anyway, obesity is indeed one of the risk factor. Excessive fat tissue may cause hormonal imbalance, which may leads to overgrowth of certain cells in your breast. keh keh keh..

Anonymous said...

Sampai ngantuk aku tunggu doc hapiz, kang mata aku jadi cam mata burung lam profail pic Damon.

akuatik said...

dr hafiz ni dah delete semua unsur2 hai-o yang ada kat blog dia eh...sebelum ni gak link dgn cdm la biz partners la...

cek chun said...

satgi kan.. tengah-tengah malam waktu aku nak tidoq.. baru sua muka..dem

nashriq91 said...

Bro.. boleh checkkan x..
http://www.atonetwork.com/product2.asp

bapak aku pakai bende nie...
dier dah la sakit platelet terlampau tinggi.. ko tlg kuarkan post pasal bende nie.. A-Z...

aku risau kesihatan beliau..
tq..

cek chun said...

nasriq..
dah sah-sah MLM tu. bab bakteria tu kena tanya doktot ler. aku tau bakteria dalam yakult jer

AidahT said...

baru perasan Hanis Haizi ada penah komen kat blog Aidileaks ni di sini :

http://aididmuaddib.blogspot.com/2010/11/jangan-join-abis-cerita.html?showComment=1290050180984#c483810937015189211

afie said...

well said AM.. my friend got scammed by our own 'so call friend' to do loan for 20k buying PB.. manage to sell one .. she use one and the rest are in the store ( she dont ave the heart to deceive other people like all the hai o otais i guess)... these hai o people they wont care a cent for the person they duped... as long as they can travel for free post the pics in their blog smiling ear to ear saying they well earned it. As far as i concerned they are only selling rubbish to people of their own race and religion so **** them. ( tak boleh guna bahasa mencarut ^^,). browsing their blogs looking at their pics i notice one thing in common about most of them ..even those DDm..CDM (all the title they gave to themselves)who supose to be the top PB seller are sorry to say fall in the category of 'berisi'... brother AM no need for clinical research this is already bukti bergambar that this "shit' is really a 'shit' (opps termencarut 2 kali haha peduli apa aku)ko jual kat org, claim bagi kurus ko sendirik pun gumuk apa hal...

Daniel Darius said...

Hanis Haizi ni lgi satu minah Hai-o. Aduhai, yg ak pelik.
Org yg promo korset ni sume stok2 gempal dan gebu gitu. Takde ke yg model2, slim2, yg sedang2 saja.

Neotoxin said...

Daniel Darius said...
Hanis Haizi ni lgi satu minah Hai-o. Aduhai, yg ak pelik.
Org yg promo korset ni sume stok2 gempal dan gebu gitu. Takde ke yg model2, slim2, yg sedang2 saja.
------------------------------------
Kenyang makan duit dari sumber yang syubhah macam tu la jadiknye. Org lain makan jadik taik, dia jadik lemak.. lol

Anonymous said...

Just checkin'. Lom ader perdebatan? AM could be right, mmg tarak teloq itu worang.

Demm. Ni last.

Anonymous said...

Btw, dah doplo empat jam. Any news from da dork or his tindakan tata-tertib team?


Ok, ok ni last. Nak cukupkan 300 jer.

Asyraf said...

lagi 1 jam pastu Dogtor Hafiz akan bertindak.....

hahahahahhahahahaha......tunggu....

Bro AM relax je.... takde pun nak delete post... sapa yang nak kena tindakan ni?..... hahahahahahahha


wv: swryke (sky walker) may the force be with you....

sero said...

mane lah dark-lord dogtor hapiz ni... nak masuk 24 jam dah ni, tak mai pun, sembang je lebih

aku comment kat blog kene tunggu approval lak

Asyraf said...

@sero

takdeya dia nak approve comment ko.... cuma comment yang baik2 dan mengankat dia je akan di approve...

kerazee.hisham said...

Dia hide/delete sume entri die psl Hai-o n PB. tinggal entri yg poyo2 je. takut kantoi klu repot kat KKM/MMC la tu. konon xde bukti die join hai-o la. Tp mcm kata bro AM, die lupe google ade public cache.

pk said...

Dah 24jam dah ni.... nak tau ape jadi kt AM? Blog ni operasi cam biasa je... Report kpd pihak berkenaan tu sapa? abah dia ke? ngadu kat mak ke sambil lap hingus? hihi

Dr Hafiz, sila la beri komen balas secara ilmiah berkenaan PB ni jika anda dipihak yg benar. Bentangkan fakta anda.

hyelbaine said...

Dr Mohd Hafiz said...

saudara Aidid, saya beri anda masa 24 jam untuk deletekan entri yang menghina saya ni, sekiranya saudara aidid tidak berbuat demikian saya akan laporkan pada pihak berkenaan untuk ambil tindakan yang sewajarnya. Jangan salahkan saya selepas ini sekiranya ada apa-apa yang berlaku kepada anda. SEkian terima kasih.

May 10, 2011 9:43 AM


If my maths is correct, it has now been more than 24 hours since the warning/reminder was made. So Aidid, kau dah kena tindakan tata-tertib belum? Kena rotan kat tapak tangan ker kat bontot?

It Just Me..... said...

Baine,

Die nak tebang semua pokok getah aidid kut...muahahaha...

Anonymous said...

http://haidoctorhafiz.blogspot.com/2011/05/skmm-terima-101-aduan-berkaitan-laman.html

ni macam nk gertak Aidid jer...hahaha...Die ingat sebelum org tulis blog ni tak pikir pro and cons ke...susah betul org in denial syndrome ni

cek chun said...

Boleh buat public caning tak?
Mau tengok!!

Tipu Tapi Benar (TTB) said...

In Aidid Mu'addib We Trust!

Dzul said...

dah baca dah menda dalam blog doctor tu... poyo jek... nak bitau pasal undang undang la what soever... weh, suh jadi doktor pun hang duk gi klintong dan tak wat kerja betul n jujur, ni plak try nak jadi lawyer... piiiiraaahhh


ku refresh dan kurefresh dan kurefresh masih tiada lagi apa² komen dari doc ni... wuss yella turkey douchebag mugcabbage faggot dingbat bottombitch

(sorry AM. got carried away)

wv: luviska : iloveska?

H M said...

I bet hundreds of AM's blog viewers are waiting for Enchek Hafiz's action.. (can't address him as Dr, he's not worth it)

If he really think he's right, why should he delete some entries in his blog? Pity him some 'low-lifers' of AM followers knows about google cache. You're screwed man!

Mr Freak ; gatal tengkok mu said...

gimana ni dog..kapan mau kemari, dog..

dog= doktor kat indonesia..
drama indon do educate us..cheers

Rose said...

Nota kaki: Hafiz je graduated from Indon, yg lain tak. Anyway, there are many many good doctors who graduated from Indonesia, so don't think we are looking down on Indon graduates. Just this one particular doctor...

Feekey said...

"without prejudice"

errr hatred pinko, its not about reporting to the authority, its about educating your people. that is what i c this blog trying to do. and if you dont like it, then y not you go report to the police saying that aidid is making serious allegation on this company? but wait, its only a blog and its not threatening the government... so what are doing here again?? accusing who? what? where? proving what? why? ....

ahhh i missed all the excitement, pewaris n all, too many comments had been deleted, camne nak korek balik bende2 ni, aku IT dah lah lingkup. tolong tolong.... mane nak baca deleted comment tu

hyelbaine said...

Feekay,

I've kept it all if you want it. Just email me ;)

Ibu Muda 30series said...

Feekey, next time kalau komen kt AM ni, tick subscribe email..hihiii

Mr Freak ; gatal tengkok mu said...

bro aidid..lu mmg wicked sick la..main gitar pon baju tuck in..mmg respek la..mana nak cari penoreh gotah sporting camnih

Feekey said...

yoo Mr. hyelbaine, trying to email you, could not seems to find your email on your blog. or mata ku telah buta n tak jumpa,

Aku ibu muda, err this email kenot, coz more like official usage.

hyelbaine said...

Feekey,

My email is bixantine[at]suratG[dot]com

Mudahbots said...

baine, email kat aku skali...

mudahbots[at]suratG[dot]com

hyelbaine said...

Done! ;)

Rose said...

Senang cerita, leh tak Aidid letak balik Pewaris/Cik Rose nye comments? Boleh ke wat camtu? Coz ramai readers nak baca, dan ai nak wat kenang-kenagan...

Aidid Mu'addib said...

Pewaris has left a new comment on the post "Doctor Bloodyfool Lagi Sekor - Meh Report Kat MMC

>>cermin diri, jangan jadikan diri anda seperti anjing yang menyalak. hanya membuahkan hasil bunyi yang annoying tp x berani ke hadapan. kehadapan lah dan buktikanlah diri masing2 ke hadapan untuk fight kebenaran *andai u olls rasa point u olls semua benar2 belaka* ... 

for me...the conclusion is.. U OLL JEALOUS KAN.... cuba u all dpt income seperti mana dorang dapat CONFIRM u all akan tee up MLM habis2an kan...

at least, they all berusaha untuk majukan diri. better than u all yg asyik nak dumb orang jekk. urusan halal haram adalah antara mereka dan Allah. u oll jagalah kain u oll sendiri. jangan sibuk nak selak kain orang, end up tanpa di sedari kain sendiri yang terlucut...

OH NOOO!!! U R NAKED!!! X PAKAI SPENDER RUPANYA U OLL NIH. 

peace peace kacang pis. kehkehkeh

*aidid, pls publish...dont delete this comment. korang nak bagi balasan hentaman yg ntah apa2 korang tuh, ADA AKU KESAH NOKSS???!!
Posted by Pewaris to Aididleaks at May 9, 2011 11:02 PM




>>aku tunggu ko kat umah...azwan ;)
... silakan.. ur details inside our hands...tq


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 9, 2011 11:16 PM

>>

aku bukan ahli mlm. jadi aku x kesah pon ko nak kata apa.
cuma aku sedang buat kerja aku seakrang ni... ehehehe.. tunggu ye..



Posted by Pewaris to Aididleaks at May 9, 2011 11:18 PM


>>aidid, ko ni orang kafir yek? islam ada ajar ke bahasa macam ni >> Pewaris kepala hatok kau la bahalol

kalau islam, sila buat solat taubat. x pe, kami sedang melakukan tugasan kami.

azwan, its ok... we know how to find .. 

nak hentam...hentam lah. sbb x de guna korang nak hentam aku. aku hanya menjalankan tugas... ;)



Posted by Pewaris to Aididleaks at May 9, 2011 11:24 PM

>>okeh azwan... hehehe. sbb kami dah terima report, so kenalah menjalankan tanggungjwab...


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 9, 2011 11:29 PM

>>aku dah kata aku bukan ahlil mlm..tp aku .... ehehe.. x payah la aku nak bgtahu. 


eh, ko jual rempeyek ke? klu ye aku nak beli beb! sambil2 wat keje leh makan rempeyek


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 9, 2011 11:37 PM

>>laa ye kerr samdol azwan. bole gak...hahahaha

ok lah.. aku nak sambung membuat tugasan aku yg lebih penting dari melayan korang. 

bole tahan juga keceluparan org2 yg konon nak tegakkan org2 melayu dan islam nih, tp adabnya langsung x de. maybe x ckup lagi ilmu kot korang nih. 

x pe... belajar lagi yer supaya senang korang nak jawab bila di soal nnt.. ;p



Posted by Pewaris to Aididleaks at May 9, 2011 11:42 PM

>>

x pe... they all dah jutawan. x heran pun if u all report.

now, u all yg kena fikir pasal u all. im checking... :)


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 9, 2011 11:57 PM

P>>klu aku kata aku polis pun korang x kan percaya kan.. x pe.. 

korang nak menyumpah aku sekali pun, ada aku kesah? :)

banyak sungguh pahala aku. 

orang melayu kadangkala memang ada mcm u all nyer type. paling gemor kutuk orang. ni lah golongan pemusnah bangsa sebenarnya. dan selalunya kebanyakan yg meringkok2 tu semua kebanyakan ala2 same type mcm u all kot. x pe... im still checking ;)

Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 12:01 AM

>>ok aidid bukan nama sebenar :)

seronok pula sambil bertugas sambil baca bahsa2 celupar u all...

good2... keep it up :)



Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 12:05 AM

>>1 jari u kata i bahlol. tapi 4 jari kat u kan. so kira u bahlol 4 kali la kan.. keh keh keh.. kesian...



Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 12:10 AM

Aidid Mu'addib said...

>>

betul..pandai...

encik faridz, silalah tolong tegur kawan2 u ni jngan terlalu taksub dan terlalu jaga tepi kain orang sampai lupa nak jaga bahasa. iskk. islam sangat x mengajar taw. tolong ingatkan yer.

tq encik faridz :)



Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 12:13 AM

>>encik azwan juga sepertinya berkata kosong ;p

ok deal... nnt jumpa kat rumah u yer..


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 12:17 AM

>>yes i know encik faridz.. dont worry..

tp, bahasa cermin bangsa. kalau mcm ni malu lah. dok nak sebut2 soal agama lah, bangsa lah...nak report kat KKM la.. 

hmm...ada ke doktor semua tu ganggu u all.. baik2 dorang x ganggu jgn pula sampai kami pula yg ganggu

tq.. :)


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 12:22 AM

>>

i bukan ahlil mlm or even ahlil hai o.. so x perlu nak bantai ke, explain hujah2 ke. 

kelakar la. seriously mcm kanak2 ribena la u all ni. 

chek chun...memang i sgt teruja dgn azwan ni. & rose... yer, adik pewaris ni yang akan jumpa u nanti :)


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 12:28 AM

>>encik faridz & laila...

senyum...x perlu kata apa2... senyum..x perlu kata apa2... :)


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 12:30 AM


>>ehehe... laila..sekarang entertainment.. kemudian?? 

ameen,

yes... u betul. :)


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 12:37 AM


>>

Pewaris ni budak lepas SPM baru join MLM ker?cakap sebijik mcm budak2 MLM yang luar tu...meluat betul << -- sepertinya kamu yang mcm kanak2 ribena yang baru nak pandai bercakap. bercakap tanpa fikir panjang. kalau orang dewasa, mesti dia tahu nak susun ayat yang lebih cantik dan lebih sensitivity :)


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 1:03 AM

>>mmm rose ni perempuan, tapi sepertinya adab seorang perempuan dah tiada dalam dirinya. 

kesian siapa yang jadi pewaris keluaran rose ni kan. x pe... ckp lah apa2 rose apignee (ni nama glemer u yer..just refer komen u kat atas tadi) ;p



Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 1:06 AM

Aidid Mu'addib said...

>>

sebab tu orang melayu kita yang maybe mcm type u all semua banyak hutang ... (kad kredit larr..personal loan lar..) sampai black list.. sebab x reti nak generate wang seperti orang cina. 

x pe la..no offend :) i memang suka tgk ayat2 u all.. nak tgk point apa yg u all nk tegakkan. semuanya sepertinya pointless plak. pusing2 MLM bla..bla..bla.. ehehe...then doctor bla bla bla langgar ethics la... bla bla bla... huhuhuhu.... syok merecord..

bagus..bagus.. keep it up!!!


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 1:11 AM

>>apa bezanyer kau der... mana bahasa melayu kau der?? fail yek?? eja "Dia" pun salah.. "dier" ... hahaha... lawak2..

vw: malay education ;p


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 1:15 AM

>>adik Aeti Amira...

saya x nak scan kamu. so, x perlu nak soal saya :)



Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 1:18 AM

>>kan dah kata dari awal.. u all nak hentam i, u all hentam la. i x rugi apa.. kalau rasa i main ugut2, okeh..meh terus bermain.. ;p


Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 1:20 AM


>>

x pe.. i memang orang melayu. so i lebih pentingkan bahasa melayu. malulah der kalau melayu x reti mengeja. ;p benda simple tu pun x bole nak eja...anak sedara jiran sebelah umah ni yg umur 1 tahun pun dah pandai eja "D.I.A" bukan dier...hahahah



Posted by Pewaris to Aididleaks at May 10, 2011 1:22 AM

>>ehehe... xpe. KKM belakang cerita. yang penting u all..

selamat berjuang hingga ke dlm palang besi bersama encik Aidid. 

selamat tinggal semua..

Adios :)

LittleLady said...

ala.... rugi tak di scan mlm tu... kalau aku tau, aku sanggup bercengkang mata demi utk di scan.. hehehe.. bodoh punya pewaris..

thanks aidid sebab post balik post yg dah di delete tu. serious tak sempat baca..

Rose said...

Dont forget this ending, Aidid, the one yg kantoikan Pewaris = Cik Rose = Rosmaedah Tumin anakanda kesayangan Hafiz da Indon doc (Mudahbots, aku copy paste yek, tq). saje nak lengkapkan cerita..


"Cik Rose has left a new comment on the post "Dogtor Bloodyfool Lagi Sekor - Meh Report Kat MMC/...": 

Hye all... Im Backkkk!!! 

Semua IP yang berada dalam Komen Box AididLeaks Blog telah kami perolehi untuk kami mendapatkan detail pengguna, di mana semua berada di saat semua post komen masing2. :)

Terima kasih lah yer di atas kerjasama anda yang sgt gigih mengomen di AM Blog. Moga2, kalau sampai ada apa2, minta lah AM tolong yeah... 

bye2... ;p

Truly,
Laila ---- >> Pewaris gertak ala kepit2 aww..aww..gitu 

Tue, May 10, 2011 at 10:37 AM"

Hahahaha...as I said before, cute la Pewaris ni, mmg breast baru nak budding (pinjam ayat hang sat, Azwan). 

Unknown said...

melayu mudah lupa dan mudah percaya .. jadi nak salahkan siapa ? diri sendir ?

mammamiastrawberry said...

sapa yg join mmg bodoh la kalo tak leh fikit,,,sedangkan hutang ptptn pun ada yang tak berbayar...tambah lagi hutang, beli barang harga 21k terjualnya belum tentu yang pasti bulan2 bayar hutang pulak...

sero said...

dangggg.. awat la aku tak bersengkang mate time pewaris bimbo ni "Menajalankan Tugas"... mmg best bashing org camni

cek chun said...

whats with azwan and the female trolls ehh?
seems that all of them had this thingy feeling towards him.. kehkehkehkeh
siap nak pi depan pintu rumah lagi.
wan, sila siapkan jus kordi banyak-banyak wei!!!1

azwan said...

Orait cek chun,
Tongkat ali + kordi + kopi jantan + jus tok guru 8 gelas..konfem leh tahan 8 jam.

hyelbaine said...

@Azwan,

You forgot about acaiberry bro :P

azwan said...

Baine, macam penah try je ko. hehehHEHEhehe...campo tu jadi 9 jam.

Feekey said...

hyelbaine if you may, can u email me the deleted comment to fikizul@yahoo.com

thanks a mill

AdiBaNakAjaiB said...

tetiap kali nk blk umah kt klang, menyirap je rase tgk hq haiyooo kt jalan kapar tu.. betape byknye duit org melayu yg diorang scam utk buat opis tu..astaghfirullah

layarburuk said...

cuba tgk http://enumcall.com pulak..nampak gaya mcm ramai pulak yng bakal terkena kot..

Rose said...

Feeky,
Aidid dah posted the deleted comments around 10 comments before this.

Unknown said...

halluuuuuuuuuuuuuuu bro MSB!!! YOU'RE BUSTED!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAHAH!!!!!

Rose said...

Hmmm, why is Inspector Gadget reminded me of Mata Hati?

Unknown said...

Ko pecite doremon=damon. ko ni cerita doremon ke shin chan. kau ni syok sendiri lah. geli aku. suai sgt la dengan muka kau yang mcm burung hantu tu. pegi tengok cermin sekarang, eh eh...memang pun malah lagi hodoh. kah kah kah...

kalau kau tak tahu cerita apa2 jangan menyampuk nak tunjuk pandai. ni antara aku dan MSB. ko duduk je la atas pokok tu diam2..kecoh! burung hantu betina nihhhh!!! aku lastik baru tahu. kah kah kah

n9=MaN said...

bro aku nak sangat ko wat betul2 kalau betul salah nape wat kt sini jer ngadu kt pihak berkuasa ko kn tahu mcm mane dia orang menipu? tolong2 la org melayu kita jangan asyik mengutuk jer kesian mereka yg tak tahu...

Rose said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

n9=MaN said...
bro aku nak sangat ko wat betul2 kalau betul salah nape wat kt sini jer ngadu kt pihak berkuasa ko kn tahu mcm mane dia orang menipu? tolong2 la org melayu kita jangan asyik mengutuk jer kesian mereka yg tak tahu...
May 14, 2011 3:11 PM

@ n9=MaN
Ko tertinggal bas eh? Camne bisnes UpTrend? Masyuk?

Aidid Mu'addib said...

Halluuuuuuuuuuuuu bro Inspector dungu!
YOU"RE DUNGU MACAM LEMBU!!!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!
What a dumbass....

Unknown said...

kah kah kah..dah ada berbau takut, tapi konon nak cover. almaklum la, nanti malu dengan pembaca setia kau. kah kah kah...

i still know what u did last summer. kah kah kah

azwan said...

Badigol,
Ape kate ko reveal details yg ko dapat pasal Aidid nih. Almaklumla, dia dah byk malukan org. skang ko malukan dia plak. aku rase kalau ko letak details dia, ada few viewers yg akan percaye. at least tarnish la sket reputation tuan blog ni. takpun dari percaye, jadi was2 dah kat Aidid. reveal jek bai...

Bukan ape. ko cakap kosong gitu nampak mcm ko ni budak2 taska. guna plak nick kartun. retard gitu, bodoh tak bertempat. orait sila reveal..jgn samakan level ko mcm low class trolls yg lain.

Aidid Mu'addib said...

Azwan....
Ko ada terbau yg aku ni takut... hahaha... wadefak? Anyway... setakat info macam MSB, Semenyih dan THO (oh aku baru tahu THO tu BTHO... Bandar Tun Hussein Onn - patut la aku kompius)... you can suck my dick you fucking asshole. Tersasar lagik tu bang... cuba lagik sungguh2 OK? Tak terkincit pun aku 300+ km dari THO tu... hahaha!

Dan satu lagik... kalau la satu hari nanti ada org kenal sapa aku sebenarnya, atau aku sesaje perkenalkan diri aku secara rela kat blog ni - kok nak malu kejadahnya la pulak? Am I not famous? Dah memang ramai yg kenal aku kat sini dan facebook (mamat ni aje yg dungu tak kena invite into my circle of friends). Apa tujuan aku sebenarnya menulis kat blog ni dol? Berapa juta riggit duit org Melayu aku dah selamatkan dgn setiap pembongkaran benda mungkar MLM/SP kat blog ni wei? Apa kesalahan aku yg boleh kasi aku malu btw? Ada aku menyamun macam KhairulR ke? Ada aku merempit menegelentong org Melayu macam AC Mizal ke? Ada aku mengelentong sesama Melayu utk cari makan style penganut agama MLM-SP made-in-Yahudi ke? Wadehel boy?

Inspector dungu macam lembu...
You can fuck yourself with a broomstick...
Get a big broomstick... you're screwed big-time.

azwan said...

Keh keh keh...Aidid,
Ko ni kacau line aku la tgh feed troll tuh. Teruskan ape ko buat bro, don't stop.

Arya Dröttningu said...

Yeah Gadget, just give us the dirt. A bunch of us groupies already geared up to camp out in front of Aidid's house/work place (?) wearing only vintage tees..

Next assignment, Gadget, is to find Azwan. He's hot too..

Alif Haris said...

ANTI-mlm .!!

n9=MaN said...

aku bukan nak kate apa la,laksamana ko ni berani cakap kat sini je...berani kerana benar takut kerana salah...kalau betul ko orang nak tlg org2 melayu ni supaya tidak di tipu nape wat kt sini jer...atleast wat report tunjuk kn bukti yg dia org ni menipu,negara ada undang2 kalau betul salah dia org yg kene bukan ko org....kalau ckp kt cni sume ingat ni sume geng2 ko jer...

azwan said...

n9=MaN,
Yg dah jadi pantat kuali tak payah ditolong la bai. Yg kudus mulus, kelabu asap je mampu ditolong. Yg dah hati hitam legam pantat kuali gila babi elok disepak. dihantam sahaja...ada paham?

Suria said...

susah betul nak baca...as i never used these types of language before..but ok lah..skip a few words..
my questions: blh ke negative ion dihasilkan pada pakaian? if u got time..there is a new product i would like u to investigate..nefful..from taiwan..i saw my neibors are using these products..and ada byk perubahan besar..great changes..oh its a mlm business..but i am more interested to know about the product

thankyou very much..

n9=MaN said...

ko tolong siasat org2 yg suke bawak pekerja asing ke negara kita ni,pasal banyak market gaji jatuh dengan ada nye pekerja asing ni....

cek chun said...

n9 man,
hang orang sini ker dari luar? kalau dah report, ada undang2 semua, benda-benda macam ni boleh hilang macam tu jer ka?? akai hang letak mana dey??

hang silap belog kot nih. dah terang-terang kat atas tu tulis pasal MLM, pe jadah nak suruh siasat pasai pekerja asing pulak?
orang yang berlambak kat sini datang baca, digest dan ambil jer la ilmu yang ada.

azwan said...

Ko buat MLM pekerja asing ke? Ape stand ko sebena nye nih? sebelum aku membabi dan membuta, baik register dulu.

Unknown said...

@n9=man

Aku nak try cakap elok2 ni. Marilah mentelaah kat sini. Lagi bagus kalau baca dari post yang memula. Dah tentu sini blog citer pasal MLM/SP dan bukan nye macam blog cikai Papagomo tu.

Ko cakap semua yg baca blog ni group2 sini je eh? Ehehehe... aku rasa sure ko pandai matematik kalau tak camne nak kire bonus UpTrend ko tu kan. Nampak tak visitor counter kat atas tu, bahagikan dengan 27,565,821 = jumlah penduduk Malaysia ("Laporan Kiraan Permulaan 2010". Jabatan Perangkaan Malaysia. p. iii. Retrieved 31 January 2011 * Wiki) Cerkire2x... Kalau nak statistik bagai.. ko congak la sendiri. Kiraan mudah aku, secara puratanya seorang daripada 28 rakyat Malaysia baca blog ni, termasuk la ko Dol...

Lu pikirla sendiri... Jangan la duk pk camne nak melariskan barang2 UpTrend bagai tu....

910 Rent A Car said...

tak pasal-pasal klinik ni nanti...:)

TINTA HAMBA said...

jd, kesimpulan yg sy faham drpd blog aidid ni,semua perniagaan yg berunsurkan MLM ini adalah haram laa ye?? kalo mcm tu, saya nak mintak bro aidid buat pula ulasan pasal stomreaders marketing..sprti yg smua sdia maklum, syarikat stormreaders pun adlh dlm kategori network marketing ataupun lebih dknali sbgai MLM. tp, sy dimaklumkan bhwa, stormreaders tlh mendapat kelulusan prinsip syara' dan yang lebih menarik lagi, panel syariah yang telah meluluskan semua pelan pemasaran, produk, dan program stormreaders network sdn.bhd adalah dua tokoh ilmuan cerdik pandai agama dalam soal mua'malat yang hebat lagi terkenal, iaitu Ustaz Zaharuddin bin Abd Rahman dan Ustaz Dr. Haji Zahazan Mohamad. ape pendapat dan ulasan bro aidid pula berkaitan syarikat MLM ini? terima kasih...

Aidid Mu'addib said...

Kat entry mana aku komen pasal stromreader ni erk?
Ni dah byk kali dah komen ni... aku pun dah lupa kat mana.

Anyway... look here:
http://4.bp.blogspot.com/_X1vdCChEEi0/S-A32P15zeI/AAAAAAAAAZ0/VfS3jS0LLoA/s1600/mktg+plan+stormreaders.jpg

And read some comments here:
http://aididmuaddib.blogspot.com/2011/02/mlm-for-dummies-manual.html

Basically, in my opinion - tak kesah la kalau Mufti Masijidil Haram sekalipun (Ada mufti ka? Ok... Imam) cakap stromreader halal dan sapa yg join boleh masuk syurga al-Firdaus... kalau bzns modelnya ada aspek penajaan ahli, dan sistem penajaan ini tiada "braking system" dan was design to go on and on and on, dan penajaan tersebut jatuh kpd setiap ahli yg join - maka bzns model itu adalah skim piramid jual barang, Sebab ada jual barang, lambat la sikit dia crash, but crash it will. Kalau bendanya crash selepas 40 tahun sekalipun - ia tetap crash... macam yg berlaku pada Amway di US. Sooner or later, people will get pissed. So, stormreader ada penajaan downline tak? Ada braking system tak?

azwan said...

Bicara Seorang Hamba,

- Ape hak seseorang untuk mengambil keuntungan orang lain tanpa lakukan sebarang usaha?
- Ape hukum buat janji palsu, mengatakan pada budak yg tak grad lagik yg dia pun boleh berjaya macam upline paling atas?

Kalau dua2 persoalan ni ko cakap ok, then thats it, ko akan rasa MLM memang takkan salah sampai bila2.

Dan kenapa sesuatu syarikat MLM tu boleh bertahan sampai 20,30,40 tahun sebelum crash? Jawapannya mudah:
- Pelbagaikan product
- Hasilkan product berkualiti
- Improve system: perkenal flushing system, compensation system, etc.

Tanpa kepelbagaian product dan kualiti, mana2 syarikat MLM akan crash dgn sgt cepat. Dan jika takde product langsung, telalu obvious MLM tu akan nampak macam skim cepat kaya, pure money game.

Kabur la dgn mufti, imam besar atau apa2 pun, MLM tetap MLM. Takkan ada yg boleh sustain. Ini bukan soal nak berlawan ilmu dgn ulama2 terkemuka tersohor terhebat teragung terpancar tergempak bagai, ini soal berfikir secara kritikal menggunakan prinsip2 asas bisnes.

Unknown said...

ulasan yg terbaik bro azwan.....

Perwira Muda said...

satu lagi penerangan tentang halal haram MLM..
http://adf.ly/1YAJs

Rizza said...

"makcik...kalau makcik teruskan amik ubat, penyakit makcik akan berterusan jadi macam ni..sampai bila2 la makcik kene amik ubat nanti. Bagaimana kalau saya promot bengkung kesihatan nih makcik? ada FIR..UV..X-ray..gamma..makcik sebut je..sume ade dalam nih....bahan2 dia buat dari bahan yg berkualiti!! serbuk gunung berapi...batu meteor ade....debu2 dari bulan pun ade makcik...kenfem lepas nih makcik tak perlu amik ubat lagi....saya ni dokter makcik..percayalah..."

Unknown said...

Bravo bravo ....
Susah jugak aku nak tune bahasa tahap korang ni ..
Bravo ...bravo ...
keep it UP ...
err watdefek tu ape ?

orang lama= orang tua
:- lama = tua
betul ke matematik kat atas tu ?

Anonymous said...

Fark u Dogtor Hafiz..Lai saman gua dulu sebelum nak buat apa2 kat Aidit tu..Suck Mom tetek la...

Khairi Mohd said...

Semua links, blogs, dan comments diorang dah delete.

Damn! aku tak sempat capture!

Azlina S said...

aku tertipu....bodoh punya hai-o.memang kwn aku kata bio aura cost 300 je kat china...kat msia dia mark up smp 2080?wht the fuck?

Nur Fauzi said...

baru jenguk blog doktor tu tadi.
ada link pasal MLM syariah JAKIM kat blog dia.
tapi rasa haram dia tak faham, tak baca agaknya garis panduan tu.

Hai O MLM patuh syariah? Mimpi la.

«Oldest ‹Older   201 – 368 of 368   Newer› Newest»